keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Kiaran Ihanat Siskokset

Heippa vaan kaikille, ja hyvää uutta vuotta!

Postailin tänne jo kuvia Chicon pentu- ja nuoruusajoilta - nyt seuraa sietämättömän suloinen kuvapläjäys Odessan elämästä aikaa ennen minua.

Odessa tuli minulle 1,5-vuotiaana varhaiseläkkeelle synnytysvaikeuksien takia. Sen supistukset olivat niin heikot, ettei se meinannut saada poikasiaan synnytettyä. Kahden poikueen jälkeen Odessan kasvattaja siis päätti, että hän poistuu jalostustyöstään. Ja niin neitokainen sitten tuli tänne minulle, kotikaniksi.

Toisinaan minua harmittaa mielettömästi, etten ole koskaan nähnyt Odessaa pikku poikasena. Toisaalta taas en osaa kuvitellakaan elämääni toista kania. Odessaa ihanampaa otusta ei olekaan. Olen onnellinen, että saan tarjota hänelle hyvät varhaiseläkepäivät.

Onneksi kuitenkin Odessan sisaren, Orianan, omistaja sattui löytämään minut blogini kautta, ja hän lähetti minulle Odessan ja Orianan vauvakuvia. Olen nähnyt myös kuvan Odessan emästä Pipsasta, ja se on aivan saman näköinen, kuin nämä sisarukset... 


Kiaran Ihana Odessa vasemmalla, Kiaran Ihana Oriana oikealla.

Odessa oikealla, Oriana vasemmalla. Ei noita erota toisistaan mitenkään!

Odessa.

Odessa-kaunottareni jälleen.

Ja tässä mamma-Odessa omien poikastensa kanssa.

Että sellaista söpöstelyä tämän vuoden alkuun. Minulle tulee aina ihan pehmoinen, pörröinen olo, kun katselen näitä kuvia. Miten käsittämättömän suloinen on pieni Puppani ollutkaan vaavina, tui. ♥

Ei kommentteja: